از برندگان مسابقه ی مجازی حجاب فاطمی در مصلی نماز جمعه ی شوش تجلیل به عمل آمد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 319
:: بازدید ماه : 8008
:: بازدید سال : 20697
:: بازدید کلی : 297835
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 5 مرداد 1399

مینا جمشیدی فر ـ خبرنگار شوش نیوز

به همت گروه تئاتر اندیشه وابسته به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و با همکاری کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرمانداری و دفتر امام جمعه در مصلی نماز جمعه از شش نفر برگزیده ی مسابقه ی مجازی «حجاب فاطمی» تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11:05 روز یکشنبه 5 مردادماه 1399 هم زمان با چهل و یکمین سالروز برگزاری اولین نماز جمعه و سالروز عملیات مرصاد ؛ از « ستاره عزیزی نفر اول نمایشنامه نویسی ـ آرزو موحدی صدر نفر اول داستان نویسی ـ فروغ مستحفظ نفر اول مقاله نویسی ـ کلثومه ستاوی نفر اول شعر ـ ترنم همت نفر اول عکس و زهرا میرمنگره نفر اول نقاشی » با حضور علی رحمتی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ـ فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده و عباس کرم الهی مدیر گروه تئاتر اندیشه با اهدا لوح سپاس و جایزه تجلیل به عمل آمد .

مدیر گروه تئاتر اندیشه با ارائه ی گزارشی در این راستا گفت : گروه تئاتر اندیشه با همکاری کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرمانداری شهرستان شوش و دفتر امام جمعه اقدام به برگزاری مسابقه ی فرهنگی و هنری  در فضای مجازی تحت عنوان «حجاب فاطمی » در قالب شش هنر « نمایشنامه نویسی ـ داستان نویسی ـ مقاله نویسی ـ شعر ـ عکس و نقاشی» نمود که خوشبختانه بیش از 200 نفر از شهرستان شوش و برخی دیگر از شهرستان های استان خوزستان در این مسابقه شرکت نمودند و به تشخیص کمیته ی داوران شش نفر نامبرده به عنوان برگزیدگان مسابقع معرفی شدند .

وی افزود : در این مراسم قرار بود رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش حضور داشته باشد اما  بنا به دلایلی  به مرخصی رفت و چون از قبل به شرکت کنندگان اطلاع رسانی شده بود که امروز جهت گرفتن جوایز خود مراجعه نمایند این شد که ایشان عذرخواهی نمود و از ما خواست که به عنوان نماینده در مراسم حضور داشته باشیم .

در پایان از فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده به عنوان حامی فرهنگی توسط اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل به عمل آمد و گروه تئاتر اندیشه به عنوان فعالترین گروه در ایام کرونایی با اجرای هشت برنامه معرفی گردید و با اهدا یک لوح سپاس از مدیر این گروه قدردانی شد .

 



:: بازدید از این مطلب : 919
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.